News
Hypes

SKB

SKB Group

Naszym celem było rozszerzenie brandbooka firmy SKB, obejmując wszystkie powiązane marki: Prakab, SKW, ICS, oraz opracowanie kompleksowej oprawy wizualnej bazującej na stworzonej tożsamości wizualnej.

Całość została opracowana jako jednolity, spójny koncept, co zapewniło firmie SKB jednolitą i rozbudowaną tożsamość wizualną. Nowy system identyfikacji wizualnej jest nie tylko estetyczny, ale także efektywny w komunikacji, wzmacniając rozpoznawalność marki oraz wspierając jej wartości.

W ramach projektu przygotowaliśmy pełen zestaw materiałów firmowych, które w spójny i profesjonalny sposób reprezentują markę SKB oraz jej powiązane marki. Materiały te obejmują różnorodne nośniki, które wspierają komunikację wizualną firmy.

Dzięki nowej oprawie wizualnej firma zyskała narzędzie, które skutecznie komunikuje jej wartości i wizję, jednocześnie będąc elastycznym i wszechstronnym w zastosowaniu.

Fundamentem kompozycji są kształty nawiązujące do kabli, czyli głównego produktu marki. Koła, linie i figury geometryczne układają się w dynamiczne wzory, symbolizując energię, innowacyjność i połączenia, które są kluczowe dla marki.

Kluczowym elementem projektu było zilustrowanie siedmiu wartości marki za pomocą abstrakcyjnych geometrycznych kompozycji. Każda kompozycja metaforycznie opowiada historię danej wartości, co umożliwiło skuteczne komunikowanie filozofii firmy.