DO WZROSTU POTRZEBNE SĄ WIARA I ZAUFANIE. MUFU POWSTAŁO ZE WZROSTU, WIĘC ROŚNIE. JESTEŚMY DOMEM KREATYWNYM I TWORZYMY PROJEKTY, W KTÓRE WIERZYMY I UMIEMY TĘ WIARĘ PRZEKAZAĆ KLIENTOM. NASI TWÓRCY TO GRAFICY, ILUSTRATORZY, MOTION DESIGNERZY, FILMOWCY, MONTAŻYŚCI, FOTOGRAFOWIE, MUZYCY I PROGRAMIŚCI. JESTEŚMY RÓŻNI, ALE MAMY JEDEN CEL: CHCEMY ROBIĆ RZECZY PIĘKNE I SKUTECZNE.
Zespół

Konsekwentny od dzieciństwa – już jako chłopiec interesował się sztuką i malarstwem. Dzisiaj zdobywa najważniejsze nagrody w Polsce: KTR, Dobry Wzór, Kreatura i wyróżnienia międzynarodowe. Od 2006 roku tworzył studio MyWorks, którego był pomysłodawcą i założycielem. Pracował dla wielu globalnych marek, m.in.: Mercedes, Bank Światowy, Ecco, Innogy, UNICEF czy Tesco. Obecnie prezes i dyrektor kreatywny w MUFU. Prowadzi warsztaty i webinary dla studentów z reklamy, projektowania, piękna i kreacji w różnych miejscach w Polsce i Europie. Zaangażowany w projekty społeczne. Mąż i ojciec szóstki dzieci. Najbardziej lubi rzeczy piękne.

Ukończyła psychologię w zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego i wydział sztuk projektowych na ASP w Łodzi. W digital marketingu od czternastu lat. Pracowała dla największych wydawnictw mediowych w Polsce, takich jak: Agora S.A., Grupa Wirtualna Polska, Media Impact Polska czy Burda Media Polska. Jako senior strategy/content/digital manager tworzyła niestandardowe kampanie reklamowe. Producentka i aktorka – ma za sobą pełny trening aktorski w Technice Meisnera w Londynie. Prywatnie mama. Kocha ludzi, emocje, podróże, taniec i makaron. No i kawę z tej kawiarni na dole, pod Mufu.
Ukończyła psychologię w zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego i wydział sztuk projektowych na ASP w Łodzi. W digital marketingu od czternastu lat. Pracowała dla największych wydawnictw mediowych w Polsce, takich jak: Agora S.A., Grupa Wirtualna Polska, Media Impact Polska czy Burda Media Polska. Jako senior strategy/content/digital manager tworzyła niestandardowe kampanie reklamowe. Producentka i aktorka – ma za sobą pełny trening aktorski w Technice Meisnera w Londynie. Prywatnie mama. Kocha ludzi, emocje, podróże, taniec i makaron. No i kawę z tej kawiarni na dole, pod Mufu.

Absolwent warszawskiej ASP na kierunku grafika. W branży reklamowej od dwunastu lat. W Mufu dyrektor artystyczny i szef działu graficznego. Co robi w życiu i pracy? Patrzy, dostrzega, zapamiętuje i opowiada. Stworzył niezliczoną liczbę znaków, plakatów i identyfikacji wizualnych. Może się podpisać pod logotypami znanych marek i kampanii kulturalnych. Lubi wędrówki z plecakiem i wzornictwo z lat 60. – otacza się meblami z tych lat (zbiera je i odnawia). Twierdzi, że nie potrafi wyrażać swoich myśli, ale naszym zdaniem idzie mu świetnie.

Ukończyła marketing i zarządzanie na KUL-u. Kocha pracę w marketingu, promocji i kulturze, dlatego w Mufu pracuje jako Senior project manager w obszarze Art & Culture / W świat marketingu weszła kilkanaście lat temu, a kulturę znała od zawsze, choć przez ostatnie sześć lat poznawała ją także od kuchni, zasilając szeregi jednej z polskich instytucji kultury. Odpowiadała tam za projekty wspierające markę, koordynację obszaru identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzenie rebrandingu.

Jeśli miałby wybrać soundtrack do swojego życia, byłoby to połączenie rapu i muzyki akustycznej. Spróbujcie sobie tę muzę wyobrazić i rytmicznie przejść się z Oskarem przez plan filmowy, na którym pracuje. Imię ma zobowiązujące, dlatego mamy nadzieję, że kiedyś za swój projekt dostanie Oscara i wszyscy w Mufu staniemy się sławni. W wolnych chwilach gra na komputerze, jeździ rowerem i gotuje azjatyckie dania. Marzy mu się podróż do USA, ale nie wiadomo, czy dlatego, że lubi podróżować, czy po prostu nie widzi, że prawdziwy american dream ma w Mufu, w czasie pracy.

Jak spytacie, co jest dla niego kwestią kluczową, to odpowie, że społeczny wymiar projektowania. Zajmuje się brandingiem i zastosowaniem AI w tym, co robi. Najbardziej lubi projekty kulturalne i społeczne. Fascynuje go historia, teoria projektowania i współczesna ewolucja dizajnu. Poza tym jest zwolennikiem funkcjonalizmu i fotografem. Jego prace znajdziecie na socialowych profilach “NH50mm – brudna fotografia”. Brudne i naprawdę ładne.

Multidyscyplinarna projektantka graficzna. Zajmuje się przede wszystkim ilustracją i animacją. Chętnie odkrywa nowe media i techniki, a najlepiej czuje się w projektach edukacyjnych, kulturalnych i tych związanych z wellbeingiem. Oddana czytelniczka i kolekcjonerka komiksów. Kiedyś projektowała książki. Uwielbia podróże, bo poznaje wtedy nowe kultury, ładuje baterie i chłonie inspiracje do kreatywnej pracy. I naprawdę dużo ich chłonie, bo potem robi w Mufu superprojekty.

Od dziecka czuł potrzebę kreatywnego wyżycia się – całe dnie spędzał układając lego, a jak już mu się znudziło, to przerzucił się na projektowanie ciuchów. Skończyło się na projektowaniu identyfikacji wizualnych i stron internetowych. Stale się rozwija i odkrywa nowe obszary projektowania, m.in. motion design i UI/UX. Jeśli spytacie, co jest dla niego najważniejsze w pracy, to odpowie, że łączenie piękna z funkcjonalnością. Ma być estetycznie i praktycznie – mówi Dawid, a cały zespół Mufu przytakuje. W wolnych chwilach gra w gry i zdarza mu się odchodzić od komputera, żeby modelować.

Zaczynała od dziennikarstwa – doświadczenie zdobywała w telewizji, radiu, prasie. Później przeniosła się do sprzedaży i reklamy, a na końcu pomyślała, że to jej właściwa droga. Po dziewięciu latach zostawiła pracę w korporacji i znalazła Mufu. Pracuje jako Business Development Manager – czuwa nad budowaniem i rozwojem biznesu, a także zarządza sprzedażą. Pozyskuje projekty, nawiązuje relacje z klientami i opiekuje się nimi na każdym etapie współpracy. Twierdzi, że dzięki Mufu znowu poczuła, że praca to jej pasja, a my jej wierzymy. Uwielbia pracować z ludźmi i stale się rozwija. Korporacyjną kawę zamieniła na zieloną herbatę i w zależności od pory dnia, pije ją w różnych filiżankach.

W marketingu internetowym od 2015 roku. Z wykształcenia i pasji aktorka. Poza umiejętnościami scenicznymi ze szkoły aktorskiej wyniosła również sztukę robienia filmów, która przydaje jej się w Mufu. Jest kierowniczką planu, a jej ulubione zdanie w pracy to: „Świetnie, ale kręcimy to jeszcze raz”. Twierdzi, że lubi, gdy wszystko chodzi jak w zegarku, ale nie wiemy, czy ma na myśli wyłącznie życie zawodowe, czy także prywatne. Kocha Szymborską, koty i życie w harmonii z naturą.

Pierwsze doświadczenia w reklamie pomogły jej wybrać kierunek studiów. Swoje umiejętności w zakresie grafiki 2D i 3D doskonaliła na wydziale Sztuki Nowych Mediów na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Fascynuje ją świat sztuki i technologii, dlatego podoba jej się w Mufu. Dąży do ciągłego rozwoju. Entuzjastka filmu i sztuk wizualnych.

Pisze copy, recenzje, artykuły i opowiadania, bo bez pisania jej ciężko. Publikowała m.in. w Newsweeku, Forbesie Women i Replice. Współtworzy duet kreatywny Te Dwie, uczestniczy w tworzeniu tygodnika kulturalnego MINT i robi wszystko, żeby Mufu miało najlepsze teksty i sociale na świecie. Kocha pieska Karolka, a z jedzenia – bazyliowe pesto ze słoika i serowe czitosy.

Po 25 latach pracy na stanowisku asystenckim wpadła do Mufu i została. Bez niej nie wiemy, jakie jest hasło do Internetu i kod do klatki. Z wykształcenia socjolożka, a prywatnie posiadaczka 40 kwiatów doniczkowych i kota. Czyta Cave’a, Palahniuka i Ciorana, a kiedyś lubiła jeszcze horrory gore. Potrafi wstać o trzeciej rano i przekręcać słoiki etykietami do przodu, żeby równo stały. My w Mufu lubimy niestandardowe osobowości.

Ze swojej pasji do gier zaczął tworzyć fragmovies, czyli wideo z najlepszymi momentami graczy – wiemy, bo pokazywał nam swoje projekty na YT. Czternaście lat temu połączył hobby z pracą i na dobre zajął się motion designem i edytowaniem wideo. Jest w Mufu od niedawna i uważa, że format 9×16 jest najgorszym formatem z możliwych, dlatego pozostaje w konflikcie z social media managerką.

Jako twórca lubi kreować nowe światy – zarówno z powodu dużej wyobraźni, jak i skłonności eskapistycznych. Zrobił pełnometrażowy fanfik o Wiedźminie (prawie 2 mln wyświetleń na YT); jako drugi reżyser tworzył m.in. Kontrolę i Pokolenie Ikea. Znajduje ukojenie w tabelkach, kosztorysach i planach pracy. Lubi cofać się w czasie: pasjonują go mitologie, szczególnie słowiańska i japońska. Nie znosi, kiedy głośność jest ustawiona na cyfry inne niż 0 lub 5.

Absolwentka warszawskiej ASP na kierunku grafika i sztuka mediów. Designerka specjalizująca się w identyfikacjach. Doświadczenie zdobywała w studiu butikowym, agencji reklamowo-brandingowej i jako samodzielna projektantka. Wie, że „mniej znaczy więcej” i preferuje proste formy. Ulubione sektory pracy? Edukacja, kultura i wnętrza. Interesuje ją architektura wnętrz, a po pracy zajmuje się ceramiką.

Lorem ipsum, ipsum lorem Marek jest Headem Video Dziołem.

zaufali nam




Związek Dużych Rodzin Trzy Plus

