Samsung podmienił nazwę londyńskiej stacji metra Old Street na Fold Town i pokazał zgięty wpół autobus, budkę telefoniczną, ławkę czy lampę uliczną. Wszystko po to, by zareklamować Galaxy Z Fold 6. Podobno samo stworzenie autobusu przez artystę Caspara Philipsa zajęła 2 miesiące. Czy było warto? No, może chociaż na chwilę dzieła Philipsa pozwoliły przechodniom oderwać wzrok od smartfonów.
„ENERGIA Z ŻYWIOŁÓW” – oto hasło najnowszej kampanii PGE, wspierającej polskich mistrzów olimpijskich sportów wodnych. Idea kampanii nawiązuje do działalności Grupy PGE, która od lat realizuje morski program budowy elektrowni wiatrowych na Bałtyku. Wszystko tu się łączy. Żywioły: wiatr i woda. Polscy sportowcy, którzy korzystają z wody podczas swoich sportowych rywalizacji. No i spoty reklamowe wyprodukowane przez Mufu. Czyli przez nas. A my też lubimy wodę, szczególnie w wakacje i szczególnie z lodem. A wiatr też lubimy.
Kampania „Energia z żywiołów” trwa od 26 lipca do 11 sierpnia 2024 roku. W tym czasie będzie emitowana w telewizji, radiu, internecie i na platformie VOD. Na maksa się cieszymy nie tylko ze spotów, które stworzyliśmy dla PGE, ale także z towarzyszącej im kampanii outdoorowej i digitalowej. Dziękujemy naszemu Klientowi za zaufanie.
„Awaria? Wyjdź na zewnątrz”. Decathlon w punkt i adekwatny dla siebie sposób komentuje globalną awarię Microsoftu na billboardzie. Kiedy technologiczny świat staje na głowie, jedni trudzą się, żeby go naprawić, a drudzy myślą, jak przekuć to w swój własny sukces.
Właśnie zakończyliśmy zdjęcia do spotu promującego nową kampanię społeczną Uniwersytetu Warszawskiego. To dla nas kolejny ważny projekt społeczny, a jego efekty będzie można zobaczyć już w październiku, wraz z początkiem nowego roku akademickiego. Oprócz spotu, w przestrzeni uniwersyteckiego będzie można zobaczyć plakaty stworzone przez naszych projektantów, a w mediach społecznościowych – rolki z wykładowcami i pracownikami UW.
13 czerwca odbyła się konferencja Tigers United. Nasz Graphic & AI Designer Krzysiek Piła wziął udział w panelu dyskusyjnym „Uwolnić umysł kreatywny - o tym, jak automatyzacja i AI pozwala wzmocnić potencjał u twórców”.
W kwietniu do grona wykładowców wrocławskiego oddziału Uniwersytetu SWPS dołączą dwie osoby z naszego zespołu: Gaba Kunert (Head of Advisory & Innovations) i Krzysiek Piła (brand & AI designer). Gaba poprowadzi zajęcia z Tożsamości i osobowości marki oraz Brandingu kulturowego, Krzysiek z Kreacji. Zachciało nam się wrócić na studia.
Stworzyliśmy serię pięciu filmów dla Acera prezentujących model Chromebook Plus 515 – najpierw jeden konceptualny spot, a potem cztery kolejne, tym razem już fabularne. Seria prezentowała unikalne cechy laptopa, takie jak superwytrzymałość czy wyjątkowo mocna bateria. Czasu było niewiele, ale wyszło super. Zobaczcie sami.
Rozpoczęliśmy realizację projektu dla Komisji Europejskiej, w ramach którego przygotowujemy szereg materiałów graficznych na ich kanały w social mediach. Do tego w słusznej sprawie, bo celem akcji jest promowanie kobiet w technologii, a kolejne ilustracje przedstawiają kobiety zasłużone w tej dziedzinie. Fajna rzecz!
Krzysiek Piła, brand & AI designer MUFU, wystąpił w roli prelegenta na wrocławskiej konferencji TEDx Uniwersytetu SWPS. Opowiedział tam o wpływie AI na branding i grafikę, jej mądrym wykorzystaniu w designie, a także o tym, jak nie popaść w graficzny banał korzystając ze sztucznej inteligencji i jej związku z... malarstwem impresjonistów.
Kompetencje MUFU potwierdzone przez DIMAQ – program międzynarodowej standaryzacji kwalifikacji digital marketingowych. Znak #DIMAQEmployer oznacza, że szczególną uwagę przywiązujemy do rozwoju i podnoszenia kompetencji zespołu w tym zakresie. Ale przede wszystkim, że jesteśmy zaufanym partnerem do współpracy w onlinie!
Do identyfikacji wizualnej MUFU włączyliśmy najbardziej energetyczny kolor jaki znamy – limonkowy. Poza tym, że pięknie zgrał się z dotychczasowymi, czyli czernią i bielą, symbolizuje wszystko to, co nam najbliższe: świeżość, nowoczesność, rewolucyjność, innowację, moc (nie że tylko limonkę). Bo w identyfikacji marki nie ma miejsca na przypadki.
1 / 11
Jesteśmy polską niezależną agencją kreatywno-produkcyjną składającym się z zaangażowanych specjalistów w dziedzinie budowy i opieki nad markami. Jesteśmy różni i czerpiemy z tego siłę. Łączy nas cel: chcemy robić rzeczy piękne, funkcjonalne i skuteczne.
Ukończyła psychologię w zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego i Wydział Sztuk Projektowych na ASP w Łodzi. W Digital Marketingu od czternastu lat. Pracowała dla największych wydawnictw mediowych w Polsce, takich jak: Agora S.A., Grupa Wirtualna Polska, Media Impact Polska czy Burda Media Polska. Jako Senior Strategy/Content/Digital Manager tworzyła niestandardowe kampanie reklamowe. Producentka i aktorka – ma za sobą pełny trening aktorski w technice Meisnera w Londynie. Prywatnie mama. Kocha ludzi, emocje, podróże, taniec i makaron.
Ewa Ostrowska-Kunert
CEO
Konsekwentny od dzieciństwa – już jako chłopiec interesował się sztuka i malarstwem. Dzisiaj zdobywa najważniejsze nagrody w Polsce: KTR, Dobry Wzór, Kreatura i wyróżnienia międzynarodowe. Od 2006 roku tworzył studio MyWorks, którego był pomysłodawcą i założycielem. Pracował dla wielu globalnych marek, m.in.: Mercedes, Bank Światowy, Ecco, Innogy, UNICEF czy Tesco. Obecnie prezes i dyrektor kreatywny w MUFU. Prowadzi warsztaty i webinary dla studentów z reklamy, projektowania, piękna i kreacji w różnych miejscach w Polsce i i Europie. Zaangażowany w projekty społeczne. Prywatnie mąż i ojciec szóstki dzieci. Najbardziej lubi rzeczy piękne.
Marcin Rossa
Co-founder
Absolwent warszawskiej ASP na kierunku Grafika. W branży reklamowej od dwunastu lat. W MUFU Dyrektor Artystyczny i szef Działu Graficznego. Co robi w życiu i pracy? Patrzy, dostrzega, zapamiętuje i opowiada. Stworzył niezliczoną liczbę znaków, plakatów i identyfikacji wizualnych. Może się podpisać pod logotypami znanych marek i kampanii kulturalnych. Lubi wędrówki z plecakiem i wzornictwo z lat ’60- otacza się meblami z tych lat (zbiera je i odnawia). Twierdzi, że nie potrafi wyrażać swoich myśli, ale naszym zdaniem idzie mu świetnie.
Mateusz Firlej
Art Director
Ukończyła Marketing I Zarządzanie na KUL-u. Kocha pracę w marketingu, promocji i kulturze, dlatego w MUFU pracuje jako Senior Project Manager w obszarze Art & Culture. W świat marketingu weszła kilkanaście lat temu, a kulturę znała od zawsze, choć przez ostatnie sześć lat poznawała ją także od kuchni, zasilając szeregi jednej z polskich instytucji kultury. Odpowiadała tam za projekty wspierające markę, koordynację obszaru identyfikacji wizualnej oraz przeprowadzenie rebrandingu.
Karolina Ben
Senior PM Culture & Art
Jak spytacie, co jest dla niego kwestią kluczową, to odpowie, że społeczny wymiar projektowania. Zajmuje się brandingiem i zastosowaniem AI w tym, co robi. Najbardziej lubi projekty kulturalne i społeczne. Fascynuje go historia, teoria projektowania i współczesna ewolucja dizajnu. Poza tym jest zwolennikiem funkcjonalizmu i fotografem. Jego prace znajdziecie na socialowych profilach „NH50MM-brudna fotografia”. Brudne i naprawdę ładne.
Krzysztof Piła
Brand & AI Designer
Multidyscyplinarna projektantka graficzna. Zajmuje się przede wszystkim ilustracją i animacją. Chętnie odkrywa nowe media i techniki, a najlepiej czuje się w projektach edukacyjnych, kulturalnych i tych związanych z wellbeingiem. Oddana czytelniczka i kolekcjonerka komiksów. Kiedyś projektowała książki. Uwielbia podróże, bo poznaje wtedy nowe kultury, ładuje baterie i chłonie inspiracje do kreatywnej pracy. I naprawdę dużo ich chłonie, bo potem robi w MUFU super projekty.
Ola Bąk
Graphic Designer & Illustrator
Od dziecka czuł potrzebę kreatywnego wyżycia się – całe dnie spędzał układając LEGO, a jak już mu się znudziło, to przerzucił się na projektowanie ciuchów. Skończyło się na projektowaniu identyfikacji wizualnych i stron internetowych. Stale się rozwija i odkrywa nowe obszary projektowania, m.in. motion design i UI/UX. Jeśli spytacie co jest dla niego najważniejsze w pracy, to odpowie, że łączenie piękna z funkcjonalnością. Ma być estetycznie i praktycznie – mówi Dawid, a cały zespól MUFU mu przytakuje. W wolnych chwilach gra w gry i zdarza mu się odchodzić od komputera żeby modelować.
Dawid Folgiert
Graphic Designer
Pierwsze doświadczenie w reklamie pomogły jej wybrać kierunek studiów. Swoje umiejętności w zakresie grafiki 2D i 3D doskonaliła na Wydziale Sztuki Nowych Mediów na Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Fascynuje ją świat sztuki i technologii, dlatego podoba jej się w MUFU. Dąży do ciągłego rozwoju. Entuzjastka filmu i sztuk wizualnych.
Zofia Dunham
Digital Designer
Pisze copy, recenzje, artykuły i opowiadania, bo bez pisania jej ciężko. Publikowała m.in. w Newsweeku, Forbesie Women i Replice. Współtworzy duet kreatywny Te Dwie, uczestniczy w tworzeniu tygodnika kulturalnego MINT i robi wszystko, żeby MUFU miało najlepsze teksty i sociale na świecie. Kocha pieska Karolka, a z jedzenia – bazyliowe pesto ze słoika i serowe czitosy.
Kinga Sabak
SM Managerka & Copywriterka
Po 25 latach na stanowisku asystenckim wpadła do MUFU i została. Bez niej nie wiemy jakie jest hasło do internetu i kod do klatki. Z wyksztalcenia socjolożka, a prywatnie posiadaczka czterdziestu kwiatów donicowych, kota i psa. Czyta Cave’a, Palahniuka i Ciorana, a kiedyś lubiła jeszcze horrory gore. Potrafi wstać o trzeciej rano i przekręcać słoiki z przyprawami etykietami do przodu, żeby równo stały. My w MUFU lubimy niestandardowe osobowości.
Irmina Kosińska
Office Manager
Ze swojej pasji do gier zaczął tworzyć fragmovies, czyli wideo z najlepszymi momentami graczy – wiemy, bo pokazywał nam swoje projekty na YT. Czternaście lat temu połączył hobby z pracą i na dobre zajął się motion designem i edytowaniem wideo. Jest w MUFU od niedawna i uważa, że format 9x16 jest najgorszym formatem z możliwych, dlatego pozostaje w konflikcie z Social Media Managerką.
Michał Tuz
Motion Designer & Video Editor
Jako twórca lubi kreować nowe światy – zarówno z powodu dużej wyobraźni, jak i skłonności eskapistycznych. Zrobił pełnometrażowy fanfik o Wiedźminie (prawie 2 mln wyświetleń na YT).; jako drugi reżyser tworzył m.in. Kontrolę i Pokolenie IKEA. Znajduje ukojenie w tabelkach, kosztorysach i planach pracy. Lubi cofać się w czasie: pasjonują go mitologie, szczególnie słowiańską i japońską. Nie znosi kiedy, kiedy głośność jest ustawiona na cyfry inne niż 0 lub 5.
Jakub Nurzyński
Head of Video
Absolwentka warszawskiej ASP na kierunku Grafika i Sztuka Mediów. Designerka specjalizująca się w identyfikacjach. Doświadczenie zdobywała w studiu butikowym, agencji reklamowo-brandingowej i jako samodzielna projektantka. Wie, że „mniej znaczy więcej” i preferuje proste formy. Ulubione sektory pracy? Edukacja, kultura i wnętrza. Interesuje ją architektura wnętrz, a po pracy zajmuje się ceramiką.
Alicja Wolanin
Graphic & Brand Designer
Producent, scenarzysta, aktor i współzałożyciel kanału
youtubowego Grupa Filmowa Darwin, który od 11 lat zdobywa serca
polskiej publiczności. Ponad 194 milionów wyświetleń filmów i
imponująca społeczność zaangażowanych fanów, są najlepszym
dowodem jego kreatywności. Marek ma na swoim koncie także dwa
autorskie seriale dla player.pl. Absolwent krakowskiej PWST,
łódzkiej PWSFITV oraz Scenariuszowego Atelier
współfinansowanego przez CANAL+ i PISF. Psiarz i kociarz. Marzy o
mini krowie.
Marek Hucz
Head of Video
Ukończyła MISH na Uniwersytecie Łódzkim i podyplomowo produkcję w Łódzkiej Szkole Filmowej. Zaczynała od etiud przez filmy niezależne, teledyski aż do pełnych metraży, seriali premium, a ostatnio formatów telewizyjnych. Z zamiłowania podróżniczka, entuzjastka sztuki i szeroko pojętej kultury. W wolnej chwili tańczy, jeździ na snowboardzie i konno.
Monika Latkowska
Konsultant
Od 2014 roku związana z mediami. Zaczynała w redakcji Newsweek.pl, później odpowiadała m.in. za komunikację w social mediach całego segmentu marek premium wydawnictwa Axel Springer Polska. Była szefowa działu SM w Grupie NATEMAT. Współzałożycielka kanału „7 metrów pod ziemią”. Wykładała przedmioty medialne na wrocławskim oddziale Uniwersytetu SWPS. Od 2020 roku tworzy duet kreatywny TeDwie. W MUFU stoi na czele Działu SM i PR. Prywatnie mama piesków Karolka i Teodorka.
Marta Walendzik
PR & SM Director
Od 2005 roku związana z branżą internetową i mediami. Pracowała m.in. w Agorze jako redaktorka, koordynatorka serwisów internetowych, kierowniczka ds. produktów internetowych. Odpowiadała za wszystkie serwisy związane z czasopismami spółki, wsparcie sprzedaży i akcje specjalne. W ramach własnej działalności prowadziła projekty doradcze w obszarach marketingu i growth dla spółek branży e-commerce i Horeca. Od lat związana także z NGO-SAMI. Prowadzi Chór Niemęski, a w planach ma prowadzenie też innych chórów. Podróżuje po Afryce i kochała Tumblr.
Gaba Kunert
Head of Advisory & Innovations
Nikon jest z Podlasia. Przyjechał do nas ze schroniska w Sonieczkowie. Ma trzy psie lata, więc osiemnaście ludzkich. Pomimo tak młodego wieku, został już PsiArt Directorem w MUFU. Codziennie osobiście wita się ze współpracownikami przy drzwiach biura. Najbardziej lubi gryźć swoją smycz. Kocha podróże metrem i rytualne ciasteczka po pracy.
Nikon
PsiArt Director
×
Ta strona używa plików cookie
Ta strona korzysta z plików cookie, aby zapewnić lepszą wygodę użytkowania. Korzystając z tej strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas wszystkich plików cookie zgodnie z warunkami naszej polityki plików cookie.
Dowiedz się więcej