Paulina Miracka

Kalendarz UW

Naszym zadaniem było zaprojektowanie kalendarza biurowego na 2018 rok. Chcieliśmy odejść od klasycznego wyglądu kalendarza przekładanego na spirali, dlatego postawiliśmy na projekt luźnych kart stojących na składanej podkładce.

Kartka świąteczna Renault

Groupe Renault produkuje samochody od 1898 roku, jest obecna w 134 krajach i sprzedała 3,8 miliona pojazdów w 2019 roku. Klientowi bardzo zależało na pokazaniu nowego modelu przyszłościowego auta. Stał się on zatem bohaterem tej zimowej opowieści. Akcja dzieje się wieczorem w Wigilię, kiedy miasto jest opustoszałe i gdy wszyscy szykują się do świątecznej wieczerzy.

Serwis dla MTJ

Główną prośbą klienta było opracowanie w serwisu w taki sposób, by ułatwić zakup klientom. Poprzednia wersja serwisu była nieco chaotyczna i skomplikowana, co zniechęcało ludzi i rezygnowali opuszczając stronę. Oprócz tego ważny był aspekt promocyjny. Strona miała sugerować klientom, co warto zakupić.

ABC Empatii

Projekt składa się z książki „ABC empatii, bo wszyscy jesteśmy tacy sami” napisanej przez Wiktora Czepczyńskiego, Żanetę Kupczyk i Katarzynę Muzykę-Jacheć. Książka jest kontynuacją przygód Zosi i Maksa znanych już dzieciom z „ABC ekonomii…”.

Wybitne Polki

I AM POLKA – oto hasło, które stworzyliśmy w ramach globalnego projektu realizowanego wspólnie z Ministerstwem Spraw Zagranicznych. Kampania miała na celu promowanie Polski i zwiększanie wiedzy na jej temat poprzez postaci wybitnych Polek. Przygotowaliśmy kanon wspaniałych osobistości i pojechaliśmy z nim w świat.