SKW rebranding

Czy da się stworzyć ciekawy key visual dla „mało atrakcyjnych” branż? Realizacja dla austriackiej firmy z ponad stuletnią tradycją, niech będzie dowodem na to, że można. Firma zajmuje się produkcją kabli, ma ich w swoich magazynach około 3000. To kable zasilające, komunikacyjne, przemysłowe. Każde. Uniwersalne i te specjalne, dedykowane.
Kongres Niepodległa

Jako MUFU przygotowaliśmy pełną identyfikację wizualną Kongresu Niepodległa. Podczas kształtowania oprawy graficznej, postawiliśmy na wyraziste symbole, które przedstawiają cele wydarzenia zorganizowanego na 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości.
Kalendarz 2023

Nie możemy zrobić nic z upływającym czasem, ale możemy w tym czasie robić ładne rzeczy. Kalendarz inspirowany Alfabetem Morse’a jest dowodem na to, że mniej zdecydowanie znaczy więcej i nie ma co udawać, że jest inaczej. Krótki sygnał, długi sygnał. Kropka, kreska. Z takich sygnałów składa się cały nasz rok.
Sztuka Źle Obecna

Festiwal „Sztuka Źle Obecna” to projekt Instytutu Pamięci Narodowej. Powstał, aby wydobyć z archiwów artystyczne dziedzictwo lat powojennych w Polsce i zapoznać szeroką publiczność z dziełami artystów, którzy nie mogli tworzyć w czasie reżimu komunistycznego. Do wydarzenia zaprojektowaliśmy kompleksową oprawę graficzną: key visual, reklamy outdoor, animacje i wszystkie elementy wizualne.
PTEZ rebranding
Po trzydziestu latach działalności, Polskie Towarzystwo Elektrociepłowni Zawodowych zgłosiło się do nas z prośbą o odświeżenie wizerunku na miarę obecnych czasów. Możecie się domyślić, że był to spektakularny rebranding.