Branding  Key Visual  
Logo
i oprawa
jubileuszu uczelni
Realizacja: 2018
Klient: Katolicki Uniwersytet Lubelski
klient
KUL - Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II to niepubliczny katolicki uniwersytet mieszczący się w Lublinie
Jest to najstarsza uczelnia Lublina, zajmująca szczególne miejsce w tworzeniu kultury polskiej, otwarta na cywilizacyjne i naukowe wyzwania współczesności.
brief
KUL w 2018 roku obchodził jubileusz 100-lecia istnienia. Uczelnia chciała odejść od postrzegania jej jako sztywnej i przestarzałej, dlatego też wymyśliliśmy hasło „od 100 lat jest KUL“, które jest zabawą słowem „cool“. Na potrzeby jubileuszu zrealizowaliśmy pełną oprawę graficzną oraz spot reklamowy opowiadający historię uczelni.





Byliśmy bardzo zadowoleni, że klient należał do tych odwaznych i z propozycji, które podesłaliśmy wybrał odważną i nowoczesną linię opartą głównie na mocnych literach z delikatnymi złotymi akcentami.

Całość wyszła czysto i lekko mimo dużej dominującej typografii.
Creditsy
Executive Creative Director – Marcin Rossa
Logo Design – Marcin Rossa
Key Visual - Paulina Miracka
Sprawdź pozostałe projekty
obejrzyj folio