SKW rebranding

SKW

Czy da się stworzyć ciekawy key visual dla "mało atrakcyjnych" branż? Realizacja dla austriackiej firmy z ponad stuletnią tradycją, niech będzie dowodem na to, że można. Firma zajmuje się produkcją kabli, ma ich w swoich magazynach około 3000. To kable zasilające, komunikacyjne, przemysłowe. Każde. Uniwersalne i te specjalne, dedykowane.

W identyfikacji wizualnej SKW stworzyliśmy pomost między tradycją a nowoczesnością. Wykorzystaliśmy elementy dawnego logotypu i stworzyliśmy wariację na temat koloru, który w poprzedniej wersji był przygaszonym i mglistym odcieniem zieleni. Motyw figur geometrycznych jest symbolicznym odniesieniem do przedmiotów, które można znaleźć w ofercie firmy.

Poprzez skojarzenia dotyczące zastosowania kabli, wiedzieliśmy, że identyfikacja wizualna musi być energetyczna. Za energię odpowiadają nie tylko połączenia kolorów, ale też dynamika stworzona za pomocą licznych animacji, połączenia liter w logotypie i linii, przypominających węża w kultowej grze Nokii 3310.

Figury, które znalazły się na minimalistycznej stronie www i materiałach reklamowych, tworzą rodzaj układanki.

Układanka zawiera w sobie element łączący. Firma SKW działa na szeroką międzynarodową skalę, a jej produkty odpowiadają za różnego rodzaju „połączenia”. Nie tylko połączenia urządzeń elektrycznych, ale także połączenia ludzi, znajdujących się w różnych lokalizacjach.

zobacz podobne projekty