www  
(PL) Samito – rebranding & website
(PL) Realizacja: 2019
Klient: Samito
Zobacz: www.samito.co
(PL) klient
(PL) Samito (Wcześniej: Save Cart)Start-up technologiczny oferujący rozwiązania z zakresu marketing automation. SaveCart zadebiutował na rynku w 2014 roku innowacyjną usługą ratowania koszyków w e-commerce. W ciągu kolejnych lat działalności firma znacząco rozszerzyła swoje portfolio usług, uzupełniając je o funkcjonalności z zakresu marketing automation – powiadomienia pop-up i push, e-mail marketing oraz silnik rekomendacji oparty o technologię "collaborative filtering".
(PL) brief
(PL) Koncepcja logo jest oparta o definicję nazwy firmy (z języka japońskiego Samito to szczyt góry) oraz wbudowaniu tego hasła w konstrukcję znaku – litery “a” oraz “m” tworzą wizerunek gór, a jednocześnie tick.
(PL) Góry symbolizują rozwój i postęp, a tick jest odzwierciedleniem pozytywnego przekazu, akceptu, pozytywnej opinii. Typografia logo jest bezszeryfowa, współczesna, minimalistyczna, a jednocześnie mocna, spójna z charakterem firmy.


(PL) Creditsy
(PL) Klient: Samito
Art Director: Marcin Rossa
Logo & branding: Veronika Zhuk
Website design: Paulina Miracka
Web developer: Franciszek Dabrowski (8080 studio)

www.samito.co