Jako dom kreatywny chcemy patrzeć w przód i widzieć szeroko. Korzystanie z narzędzi AI wznosi projekty Mufu na jeszcze wyższy level. Wyzwala naszą kreatywność w innym wymiarze niż dotychczas i pozwala działać szybciej i efektywniej. To korzyści nie tylko dla nas, ale również dla naszych klientów, którzy dostają doszlifowane i najbardziej nowoczesne projekty w krótszym czasie. Win-win.
Nasze przekonanie do AI nie narodziło się od razu. Jak większość twórców zastanawialiśmy się, czy sztuczna inteligencja nie podważy inteligencji ludzkiej i nie sprawi, że część z nas, twórców, nie będzie już potrzebna. Po wielu szkoleniach i poznawaniu narzędzi AI zgodnie stwierdzamy, że to najszybciej rozwijające się narzędzie technologiczne, z jakim mieliśmy do czynienia, i chętnie wykorzystamy je do dalszej pracy.
Kiedy duża część branży zastanawiała się jeszcze nad tym, czy wprowadzanie narzędzi AI w agencji kreatywnej ma sens, my stworzyliśmy już stanowisko AI designera i realizujemy kampanie reklamowe w oparciu o narzędzia sztucznej inteligencji. Czujemy się przy tym jak dzieci, które właśnie dostały od rodziców najnowsze PlayStation – nieustannie mówimy: „Wow!” i świecą nam się oczy.

Jako projektanci myślimy obrazem. Kiedy klienci opowiadają nam o swoim wymarzonym projekcie i potrzebach firmy, my szukamy w głowie ilustracji, które mogłyby ich historię opowiedzieć. To samo myślenie jest jednym z kluczy do sprawnego posługiwania się narzędziami AI: umiejętność szczegółowego opisania obrazów i nadawanie komend tak, aby sztuczna inteligencja pomogła nam urzeczywistnić to, co w wyobrażeniach.
