Sięgaj po niebieski za horyzont
Kolor niebieski kojarzy nam się z lazurowym brzegiem i błękitem nieba. A tym samym, ze spokojem, bezpieczeństwem, stabilnością.

Jest to również najbezpieczniejszy kolor w użyciu w reklamie. Ma właściwości neutralne, uniwersalne. A to oznacza, że może być używany zarówno w komunikatach dla kobiet jak i mężczyzn oraz być obecny w wielu tematykach. Szczególnie w tych, gdy staramy się o zaufanie klienta.

Dlatego, ten kolor sprawdzi się najlepiej w kampaniach dotyczących nowych technologii, portali społecznościowych i informacyjnych.

Nie powinno się jednak używać tego koloru w reklamie żywności, ponieważ tłumi apetyt.

Warto również sięgać po ten kolor do promocji produktów i usług związanych z powietrzem, wodą i czystością.

Kolor niebieski może skłonić nas do podjęcia działania. Jednak nie może to być przypadkowa propozycja. W tych akcjach w których firma proponuje oszczędzanie niebieski będzie dobrym wyborem. W tym miejscu wykorzystamy cechę koloru, która mówi nam o stabilizacji.

Niebieski należy do kolorów, które mają na nas pozytywny wpływ.
Czyste powietrze, przezroczysta woda, rozpościerający się horyzont, chwila relaksu - czyli sięgajmy po niebieski w reklamie podróży!
zaufanie
lojalność
powaga
profesjonalizm
stabilność
respekt
podróże